Les Xarxes Socials a estudi

Que les xarxes socials estan de moda ja no és només una percepció, ara també hi ha publicacions que així ho afirmen. D’un recent estudi publicat per Elogia ipsofacto i IAB Spain Research se’n desprèn que Facebook és la xarxa social més coneguda (82%), la preferida per la majoria (50%) i la identificada com més divertida i que ofereix les millors idees per al temps lliure. A llista el segueixen de prop Tuenti i Youtube.

A més el 64% dels usuaris de xarxes socials les consulten a diari, i un 84% del total més d’una vegada a la setmana. Facebook és la xarxa social a la qual els usuaris dediquen més temps, el 82% més d’una hora a la setmana.

El 64% opina que la publicitat no li molesta, tot i que del 24% que declaren que sí que se senten molestos, només el 5% estaria disposat a pagar per la seva omissió. Els serveis que més utilitzen aquests usuaris són els cercadors, els diaris digitals i els fòrums, que guanyen la batalla a la televisió, la ràdio o els blocs.

L’informe a més ens ofereix dades rellevants sobre els joves, com que la freqüència de l’ús de les xarxes socials disminueixen significativament amb l’edat. Els més joves, a més, prefereixen Tuenti.

Sembla una obvietat, però si el públic està present a les xarxes socials, d’una forma tan activa i amb tantes hores de dedicació, sembla lògic que les empreses també hi siguin presents (cada una amb la seva pròpia estratègia) per no quedar fora del terreny de joc.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s