Publicat el ‘Libro Blanco del Comercio Electrónico’

S’acaba de publicar el ‘Libro Blanco del Comercio Electrónico‘ a càrrec de l’AECEM (Asociación Española de Comercio Electrónico y Marketing Relacional), que pretén ser un manual pràctic orientat a les pimes interessades en explotar les possibilitats que els ofereix Internet com a canal de venda dels seus productes o serveis, convertint el canal online en una via de desenvolupament i font de beneficis. Té un enfocament eminentment pràctic, escric en un llenguatge planer i fàcil d’entendre per tothom. Parla d’elements com què és una tenda electrònica, aspectes legals relacionats amb el comerç electrònic, sistemes de pagament online, promoció, medició de resultats, fidelització de clients, etc. En definitiva, tots aquells punts a tenir en compte alhora de vendre per Internet de forma exitosa.

Sent el comerç electrònic una assignatura pendent de la majoria de les empreses, i que la presència a Internet és fonamental per mantenir un nivell competitiu adequat, aquest manual hauria de ser una eina de consulta obligada per augmentar el nostre coneixement sobre el món del comerç a la xarxa i com millorar les nostres possibilitats d’èxit.

La publicació ha estat subvencionada pel Plan Avanza (fons que entrega el Ministerio de Industria, Comercio y Turismo) i es pot descarregar de forma gratuïta.

Més informació: AECEM, Descarrega’t el llibre (PDF)

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s