Què és una xarxa social i com les empreses poden ser-hi presents

Recordeu aquesta jornada?

Us comentàvem que Marc Cortes, responsable de interactividad.org ens va parlar sobre què són les xarxes socials i quin profit en poden treure les empreses.

Aquí us deixem la seva presentació on ens defineix les xarxes socials, ens explica els diferents tipus que hi ha i ens presenta els diferents models de presència en aquestes xarxes per part de les empreses.

D’aquesta presentació volem destacar la definició que ens deixa sobre les xarxes: “un espai multi-tasca que defineix cada usuari“, que segons l’estudi sobres les xarxes socials elaborat per “The Coktail Analysis” els usos que en fan són: comunicar-se, informar-se, entretenir-se, construir relacions, compartir, cotillejar,

Així com el què no és una xarxa social: una xarxa social no és una tecnologia, és una actitud.

I finalment, una reflexió. Si t’estàs plantejant que ser present a aquestes xarxes, pensa què oferiràs als visitants, què és allò que farà que els usuaris decideixin venir a passar una estona amb tu a través de la xarxa.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s